Your location:Data recovery software>Step>co>Pagbawi sa partisyon pagkahuman sa sayup sa Ghost

Latest News

Pagbawi sa partisyon pagkahuman sa sayup sa Ghost

Author:fsadmin

Views:

2. Recuperazione di particione dopu Ghost sbagliatu.

Quandu aduprate un software Ghost per restituisce u sistema, à causa di errori operativi, a volte u discu tuttu hè sbagliatu restituitu in una grande partizione. In questu momentu, fora di a partizione recentemente restaurata chì hè a dimensione di tuttu u discu duru (unità C), l'altre partizioni sò partute. In questu casu, deve ancu aduprà u metudu di ricerca di a partizione persa. A diferenza hè chì a tabella di partizioni in questu mumentu hè logicamente intatta è senza errore. Dunque, quandu a ricerca in modu automaticu, Bplandatarecovery retene automaticamente a grande unità di C chì trova, è l'altri unità ùn si ponu truvà. Per quessa, avete aduprà u "Modu Avanzatu" quandu cercate partizioni. Sò di l'utilizatore decide di quella partizione chì hai da restituisce. L'opzioni di ricerca sò listesse di quelli descritti in puntu 1 supra.

Ci vole à nutà chì dopu à inizià a ricerca, Bplandatarecovery informarà immediatamente a scuperta di u grande drive C dopu a ricuperazione accidentale. In questu momentu, ùn selezziunate micca "Riserva". U metudu automaticu hè u listessu, ùn pudete micca truvà altre partizioni per esse restaurate. Vi duvete sceglie "Ignora" (o "Salta") finu à truvà altre partizioni chì vulete ricuperà, è sceglie "Mantene" quandu i file in a partizione sò curretti.

Dopu chì a ricerca hè finita è i particioni D è E chì anu bisognu à esse recuperati sò truvati, ci hè una cosa da nutà quandu si salvà a tabella di partizioni. Se dirigite Bplandatarecovery in un novu sistema Windows dopu a ricuperazione accidentale, u crash di u screnu blu di u sistema o altre cundizione anormali pò appariscenu immediatamente dopu salvà a tabella di partizioni. Questu hè normale, perchè dopu salvà a tabella di partizioni, a nova tabella di partizioni ùn hà più a unità C utilizata da u sistema operatore, chì significa chì l'azzione di salvà a tabella di partizioni distrugge u sistema in esecuzione. Perchè u nostru scopu hè di ritruvà i dati d'altri unità ch'è l'azunamentu C, è l'attuale C drive tocca à altri drives, ùn ci hè manera di retenu. Dopu chì u sistema hè distruttu, duvete reinstalla u sistema operatore, ùn pruvate micca di riavvia, solu reinstalla u sistema. Prima di reinstalla u sistema, hè necessariu creà una nova unità C. Pudete aduprà u prugramma Bplandatarecovery per creà è attivà, o pudete creà da u prugramma d'installazione di u sistema. In questu momentu, ci vole à prestu attenzione, deve creà C partizioni è stallà u sistema à questa partizione, ùn pò micca esse sbagliatu. Se ùn sapete micca bè, copia i fugliali ricuperati à un altru discu duru prima di salvà a tabella di partizioni, è dopu reinstallà u sistema.

A rata di successu di ricuperazione dopu l'errore Ghost hè ligata cù u tipu di sistema di fugliale di unità C. Se u discu C hè in u format FAT32, a rata di successu di ricuperazione di l'altri discu hè assai elevata, perchè FAT32 hè adupratu in ordine da u principiu à a fine, è in generale ùn distrugge e dati di altri dischi. Se l'unità C hè in furmatu NTFS, a situazione hè più cumplicata dopu a unità C hè restituita per tuttu u discu duru per errore. Perchè l'usu di e particioni NTFS ùn hè micca fissatu in ordine da u principiu à a fine, pò dannu a dati di altri dischi.

3. A partizione hè dannighjata.

Se a partizione ùn hè persa, a partizione pò esse vistu in "U Me Computer" o "Gestione di Dischi". Tuttavia, quandu hè visualizatu cum'è "Unformattatu" o pronta chì duverebbe esse furmatu quandu hè apertu, l'attributu di partizione hè visualizatu cum'è "RAW", o altri casi induve nessun file pò esse vistu, chì indica chì a partizione hè dannighjata. In questu casu, avete bisognu di aduprà a funzione "Recuperazione di File dopu à Format Incorrectu". U metudu hè di prima selezziunate a partizione da esse ricuperatu, è dopu cliccà nantu à u buttone "Recupera File" in a barra di strumenti, apre u buttone di dialogu "Ripristà File", sceglite "Recupero File dopu un Format Incorrectu" è sceglite u tippu di sistema di fugliale prima di formattà. Pudete principià a ricerca. A lista di i fugliali cercati serà visualizata in l'interfaccia principale dopu a ricerca hè cumpleta Ogni file o repertoriu hà una casella di cuntrollu in fronte. Verificate i fugliali chì anu bisognu à esse ricuperati, è cliccate dopu u buttone di u dirittu di u mouse per affacciate un menù per copià i fugliali in altre partizioni. Per struzzioni detallati, fate riferimentu à u documentu d'aiutu di u software "File Recovery Data".

4. In una situazione più complicata, a partizione hè persa è ùn pò esse cercata.

Se usa diverse opzioni di ricerca è ùn pò micca truvà a partizione dopu chì a partizione hè persa, significa chì u settore di boot di a partizione hè stata dannighjata, ciò chì rende impossibile a localizazione precisa di a partizione. In questu casu, se vulete restituisce e dati, serà più difficiule di operà.

If you want to find more info about , you can go to the page ,the page intorduce about the info

Recommend article

Relate article